BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 13, 2009

Makan..Tido..Makan...

Dr kul 11 aku ngan Ikin tido mcm nk mati.Ikin yg x minat tido 2 pun leh terjebak

Aku ngan ikin bangun tengok hari dah gelap.. dah gelap perut lak lapo..
Asyraf ajk aku n the geng g makan.. die dpt voucher rm300.. ibarat org mengantuk disorongkan bantal... aku ngan ikin pon cpt2 le siap... lame gak la asyraf tgu ktorg.. naik bengang dah die.. pas tgu katorg, p ambik ad plak...
Sampai je kt cafe 2 full xde tmpt nk ddk.. xkn nk bla pulak jauh2 datang..
tgu la kejap.. ade la org yg dah kematu 2 angkat punggung.. kre rezeki la..
Ddk je order, mknan ala2 same je ktorg pilih.. lepak2, borak2.. tergelak2 la kt stu..nk tmbh mknan dh knyang.. so tmbh kentang je utk layan time lepak..
Xde pape pown yg best utk dicite mlm 2.. cme perut masing2 kenyang sangat2.
tu yang dah mcm ular liat dah nk bergerak bgn... pape pown thanx la Asyraf coz sdi nk kgsi rezeki yg ko dpt 2 ngan ktorg...ni ade la beberapa kpg pict yg smpt aku ambk:











Poyos je muke sume lps makan...Asyraf cover je lebih..



















Ni la rupe makanan aku sebelum n selepas.. yg diaorg pnye aku xtau dah lepas mane..
Agaknye mkn terus ngan pinggan...HEHE


0 comments: