BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 20, 2010

Penjelmaan Kembali..

Salam semua..
Dah lame benar rasenye xm'update blog kesayanganku ini.. lebih setahun rasenye.
dalam setahun ni mcm2 yg t'jd dlm idup aku..mcm2 yg dah berubah, hidup aku dah xmcm dulu lg lebih t'atur n t'urus.. aku tenang tnapa m'mikirkn masalah yg lebih 5thun aku pikirkn. Dgn sekelip mata aku sah m'jadi isteri kepada ROSDI BIN CHE SOH.. org yg hanya kukenali 4 bulan selap mgmbil keputusan menerima dia sbgai suamiku. Org d'sekeliling t'kejut dgn tindakan yg aku buat coz diaorg tau aku mmg susah utk buat kepetusan yg tentukn masa depan aku iaitu "kahwin". Aku takut ape yg b'laku pd fmly aku, tp berkat keyakinan dr Mama n En.Hubbby juga byk meyakinkn yg dia akn m'bahagiakn aku. Aku nekad menerimanya, dan yg sebenar2nye mmg dah t'surat yg aku dan dia tlh d'jodohkn. Aku xpasti samaada org gembira atau sebaliknya dgn p'kahwinan kami. Tp yg pasti aku sgt bahagia b'sama dia n dia mmg seorg yg sgt baik n b'tanggungjawab. B'kahwin, bukan stakat b'kahwin dgn En.Hubby tp b'makna b'kahwin dgn keluarganya.. Aku cuba sedaya upaya utk menerima smua xubh seperti darah daging ku sndri. Tp dugaan tetap juga mencari aku, m'hempap aku tnpa rasa jemu.

0 comments: